Ferie :-D

Ferie sorterer definitivt under andre gleder, og nå er jeg überklar for hele 19 dager med fri som skal tilbringes alle andre plasser enn Trøndelag. Hvilken lykke 🙂

Først ut er en langhelg i Amsterdam med jobben til kjæresten, deretter 2 deilige uker på Gran Canaria; forhåpentligvis  i sol og varme. Kjenner at jeg akkurat nå bryr meg like mye om møkkaværet som spås de kommende dager i Trøndelag som jeg bryr meg om prisen på melk. Jeg skal bort!!!! 😀

Sangria = ferie

Legg gjerne igjen en kommentar!

