En blomstrende øy

Helt på tampen av mitt opphold er på Gran Canaria kommer noen bilder som jeg har tatt i løpet av de to ukene jeg har vært her. Som tidligere skrevet har det vært en positiv opplevelse å være her på våren og ikke høst/jul som jeg tidligere har vært. Når så mye blomstrer enda lurer jeg på hvordan det er på øya i februar/mars. Det må være en fryd for øyet!

Siden jeg ikke er noen botaniker og stort sett ikke kan navnet på mer enn noen få blomster, får bildene tale for seg selv 🙂

Legg gjerne igjen en kommentar!

