Funnet!

De siste 5 postene på kartet over Røstadmarka som jeg ikke rakk forrige uke er nå funnet, og i motsetning til i forrige uke var ikke hjernen alene i kveld. Alle 5 poster ble funnet uten problemer og jeg koste meg på tur i et terreng jeg liker veldig godt i nærheten av Bratsberg. Mye myr (som alltid i Trøndelag), men det gjør ikke noe. Myr er vakkert og mykt å gå i og jeg får mye mindre smerter i beina om jeg kan gå i myr enn det jeg ellers får, så myr er ok det.

Nydelig sommereng på Bratsberg

Det har vært en riktig vakker kveld i skogen. Litt mye fluer kanskje, men ikke så mye at det ødela god-stemningen. Sol og litt skyer på turen, men det ser ut som jeg kom meg hjem i grevens tid, for regntunge skyer trakk inn over området når jeg kjørte hjem.

Kveldens rute i nærheten av Bratsberg

Legg gjerne igjen en kommentar!

