Image

Kjapp endring av planer

Kjapp endring av planer

Opprinnelig hadde jeg planer om å spinne i kveld. Sliter med en pyton hælbetennelse og tenkte at en runde på sykkel i stedet for tur i skogen ville gjøre godt for hælen.

Meeeeen…. når været plutselig slo om og skyene forduftet og sola kom frem ble det helt umulig å sitte inne på en spinningsykkel. Kunne selvfølgelig ha dratt frem hybridsykkelen min fra bua, men faktum er: tanken slo meg ikke engang. Det eneste som sto i hodet på meg var å komme meg ut i skogen og lete etter poster.

Som tenkt, så gjort! 9 poster i boks i kveld etter en (stort sett) nydelig runde rett utenfor meget kjente stier. En post var lagt i en styggbratt skråning hvor gamle trær lå strødd over stien, så her likte jeg meg slett ikke. Klamret meg fast på vei ned bare for å finne ut at jeg hadde gått for langt ned når jeg plutselig sto ved et jorde. Sukk…. Skulle jeg gidde å klatre opp igjen? Jeg gadd. Er veeeeldig sta og å gå fra en post uten å ha gjort et skikkelig forsøk på å finne den, er ikke meg. Så opp igjen bar det, og heldigvis synes jeg det er mye lettere å klatre opp enn ned. Posten ble funnet under en skrent og jeg kunne vandre videre i sommerkvelden uten flere ekle skråninger.

Og hælen er iallefall ikke verre enn før jeg gikk ut.

Legg gjerne igjen en kommentar!

