Smertefull orienteringstur

4 dager uten tur pga en hælbetennelse var nok. I dag måtte jeg bare ut på tur. Og hvorfor ikke finne noen poster i samme slengen?

Jeg hadde ikke de helt store ambisjonene om å finne en haug med poster hælen tatt i betraktning, og det viste seg å være lurt, for det ble med 3 poster. Kunne ha blitt 5 om jeg hadde orientert bedre, men når jeg innså at de 2 siste var passert, bestemte jeg meg for å gå rett til bilen i stedet for å lete videre. Hælen tillot ikke noe annet rett og slett.

Turen gikk i området bakom Estenstadhytta og ned mot Jakobsli. Koselig område, men ikke blant de jeg trafikkerer mest. Her, i likhet med svært mange andre områder i Estenstadmarka, var det enkelte steder utrolig mange trær som har gått overende i vinter. Ett område var som en kirkegård for trær! Merkelig følelse å gå i slike områder.

Nok en kirkegård for trær. Vært mange av dem i marka i vår/sommer

På vei tilbake til bilen (tok letteste vei) gikk jeg forbi Stokkanhaugen, og som flere år før beitet det geiter og sauer der. Såååå kos 🙂

Fiine geitene som sløver i sommervarmen

Helt greit å være sau her!

Sommer og deilig grønt overalt

Fargerik sommer ❤

Hvorfor jeg elsker sommeren!

Legg gjerne igjen en kommentar!

