Mot bedre vitende?

Innimellom trener jeg mot bedre vitende. Det er tross alt noe som heter restitusjon, spesielt når man har fått utdelt en verkekropp som min, men altså… restitusjon er vanskelig å få til. Man må jo hvile jo! Eller trene med så lav intensitet at det nesten er håpløst å gjennomføre. Så hva gjør man når psyken krever bevegelse, men kroppen vil hvile? Jo man tar seg en sykkeltur og lover seg selv å ta det med ro. Særlig! Er det noe jeg er dårlig på, så er det å ta det med ro, så det ble 2,5 mil på sykkel i et for meg bra treningstempo. Lårmuskulaturen er smått sliten nå etter en tøff spinningøkt i går kveld og dagens sykkeltur, men hælen har iallefall fått hvile og sjela har fått treningsdosen sin. Men i morra…. DA skal jeg ha en hviledag. Trur eg.

Fra en sykkelferie på Cuba. Her i Cienfuegos

Dagens runde på sykkel

 

Legg gjerne igjen en kommentar!

