Når hælen ikke vil

Gårsdagens legebesøk bragte intet mirakel med seg, så fjelltur i helga utgikk med skyhøye knespark. I stedet sitter jeg i byen og knasker betennelsesdempende i store doser og lengter mot fjellet. Så hva gjør man? Jo, man begynner å male verandarekkverk. To stk. verander som må males. Heldigvis har jeg en snill og god kjæreste som hjelper meg så jeg slipper å klatre i stigen med min meget uttalte høydeskrekk. Det er vel også en glede?!

Veranda nr. 1 påbegynt

Legg gjerne igjen en kommentar!

