Rolig luftetur

God sti på Fuglmyra

Jeg er dritdårlig på å sitte stille en hel dag. For meg en dag uten tur eller trening en dag uten mening. Ja, nesten hvertfall, så selv om beina er stive og støle etter en tung styrkeøkt på beina i går, måtte jeg ut og lufte meg litt. Frisk luft kan aldri bli feil! I dag ble det bare en 45 min. runde på Fuglmyra i rolig tempo siden en støl kropp og en betent hæl ikke er ideelt å gå verken langt eller fort med, men 45 min. er bedre enn ingenting.

Legg gjerne igjen en kommentar!

