Savnet etter naturen

Det er ikke lett å uttrykke med ord hvor viktig naturen er for meg, men SerendipityCat har gjort det på en glimrende måte. Selv om jeg «bare» sliter med en kranglete hæl hindrer den meg like fullt i å utøve et så aktivt friluftsliv som jeg ønsker og jeg blir sittende altfor mye i sofaen og ønske meg ut. Måtte morgendagens akupunktur- og lydbølgebehandling bringe med seg en vesentlig bedring så høsten kan nytes ute. Det er min lille søndagsbønn.

Vakker høstdag i 2005 ved Tømmerholtdammen

 

2 responses to “Savnet etter naturen

  1. Takk for link og hyggelig omtale! 🙂
    Det er ikke «bare bare», uansett hva som hindrer en i å komme seg ut, spesielt når man er et friluftsmenneske. Håper at hælen din er blitt bedre nå, og at du får mange fine turer fremover.

    • Nei, det er ikke «bare» når friluftslivet er mine lykkepiller, så jeg savner veldig å komme meg ut på skikkelige turer. Håpet er at det er en midlertidig fase, ellers vet jeg ikke helt hvordan jeg skal takle det. Må ta det -om- det blir aktuelt.

      Har lagt til bloggen din i Google reader, så kommer nok til å stikke innom og lese litt hos deg fremover 🙂 Håper du også på mirakuløst vis vil bli bedre.

Legg gjerne igjen en kommentar!

