Sukk

Tredje runde med akupunktur i dag, og klar beskjed fra posturologen om å ta det med ro siden lydbølgebehandlingen forrige uke har medført at betennelsen har blusset opp. Ikke uvanlig ifølge han, så jeg måtte roe ned, så ville betennelsen dempes igjen. Ta det med ro??? Jeg driver ikke med sånne ta-det-med-ro-greier!   Sukk… og dobbeltsukk. Men denne gangen må jeg vel?

Heldigvis ser det ut som om været har tenkt å hjelpe meg med å ta det med ro fremover. Rester av en tropisk storm er ventet innover landsdelen de kommende dagene og vil ta med seg vind og regn, så kanskje er det ikke så fristende med uteliv da.

Uansett… spinning må vel være greit? Belaster ikke hælen da, så i kveld tråkka jeg til med en drøy times spinning. Ikke helt det samme som en tur i friluft, men langt bedre enn å sitte i sofan hvertfall.

Så jeg hviler. På min måte. En liten stund! 

Hvile

2 responses to “Sukk

  1. Hallo på morgenen, Hege!
    Nå har det vel rast avgårde et par dager siden «tredje runde», så jeg håper du er på bedringens vei. Det kan vel gå raskt med akumpunktur, om alt stemmer, etter det jeg har fått med meg. Det er vel mer å vente at ønsker om rask bedring, passer bedre.

    Når galt skulle være galt, var det vel full treff i forhold til været. 🙂 Selv om jeg egentlig ikke liker å snakke så mye om det, får jeg lyst til å ta ei strofe som går på: «Men værre einn været kain værra i Værran…» Det sier jo ikke så lite, for noen sanger er jeg så langt fra. 🙂 Og engentlig ble det vel veldig bra i natt da, etter meldingene.

    Og ta det litt med ro, ikke overdriv syklinken heller. 🙂 Det kan tenkes at det er noe i det de sier, at du skal ta det med ro. 🙂 Skjønner egentlig godt jeg, at det ikke er riktig så lett i praksis.

    Håper dagen blir bra og dagene og hælene mye friskere, og snart! 🙂
    En luftig hilsen fra en som sitter inne med vinduene lukket og ovnen på lur. 🙂 Riktig god bedring! Marka og fjellet venter på deg, Eller er du i gang igjen? 🙂

    • Ingen tvil! Været har gjort det mye lettere å være litt i ro denne uken, og det ser ut til å fortsette. Riktignok skal jeg til fjells i helga, men om været fortsetter som nå, så blir det ikke de helt lange turene. Og det har bare vært to spinningøkter denne uken, så alt i alt… veldig rolig til meg å være. Og det merkes. Dessverre ikke på hælen, men på humøret. Ja, ja… får tro at hælen vil bli bedre snart. Kan jo ikke annet! En tiktig god helg ønskes deg 🙂

Legg gjerne igjen en kommentar!

