Skiføre i Trondheim

Da er visst Trondheim Bydrift i gang med å kjøre opp løyper inn til Elgsethytta og i lysløypa i øvre deler av Fjellsetermyrene. Synes i grunnen det er tidlig for skiføre allerede. Blir en lang vinter da….

Bildet er lånt fra Trondheim Bydrift sine Facebook-sider og viser nok ikke forholdene slik de er i dag, men løypemaskina er altså i full gang i øvre deler av Bymarka.

4 responses to “Skiføre i Trondheim

  1. Blir ikke lenge til vi kan få se «ekte» bilder tatt av deg selv nå. Om det fortsetter slik, noe det ser ut for at værgudene har tenkt. 🙂

    God helg til deg og Co. 🙂

    • Sukk… ja. Misforstå ikke. Jeg synes vinter er ok, jeg… men ikke så mange måneder i året som det ligger an til at vi får i 2012. Vinteren varte jo til langt uti juli i år (ihvertfall i fjellet) og nå er det altså skiføre der. Grådig kort fottursesong, synes jeg. Er ikke så veldig flink på ski, så det blir mindre friluftsliv fremover nå – selv om jeg øver meg hver vinter på å like skigåing.

      God helg til deg og dine også 🙂

  2. Dette blir bra. Har akkurat kjøpt trekksele for barn (http://www.123ski.no) så da skal pappa og tulla få seg noen riktig lange skiturer sammen!

    • Dere må nok vente litt enda, for skiføret forsvant igjen 🙂 Men før eller siden blir det vel tid for å ta frem skiene også denne sesongen. For min del kan sesongstart gjerne drøye 😉

Legg gjerne igjen en kommentar!

