Ukens store overraskelse

Ja, den står Hilde Merete for! Gjett om jeg ble overrasket, ja nesten sjokkert, når jeg fikk beskjed fra henne om at hun hadde nominert min blogg til Blog Award 🙂 Jeg har jo registrert at det foregår en slik uhøytidelig «prisutdeling» i bloggverdenen, men aldri i verden om jeg hadde trodd at noen skulle komme til å nominere min blogg. Både stolt og glad over det altså 🙂

Men ingen heder og ære uten at det følger med en liten forpliktelse. Her er ”reglene” for denne utmerkelsen:

1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
2. Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
3. Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.

Så her er mine favorittblogger  for tiden (som selvfølgelig er preget av min store hobby: friluftsliv):

  1. Vill glede
    En fantastisk blogg om det enkle, men  ofte utradisjonelle friluftslivet. Har du for eksempel noen gang vært på padletur med luftmadrass i en elv nær deg? Næhei…, men det har Mikkel Bølstad og familien! Bloggen er forøvrig uvanlig velskrevet og en fryd å lese. Anbefales på det varmeste.
  2. Villmarksjenta
    Maria er bare 17 år, men til tross for sin unge alder har hun allerede gått Norge på tvers (og da ikke den korteste veien!), og overnattet mer i telt enn mange som er atskillig eldre enn henne. Dette er jenta som heller stikker alene til fjells i helgene fremfor å gumle pizza foran tv’n sammen med familien eller dra på fest. Maria formidler ekte friluftsglede, og planlegger allerede til vinteren en 3 ukers skitur sammen med Tonje Blomseth (som er den yngste som har gått Norge på langs alene). Jeg gleder meg til å følge dem på turen!
  3. Der Villmarka Suser
    Når jeg leser denne bloggen får jeg alltid en akutt lengsel etter å komme meg ut på tur. Områdene som beskrives ligger stort sett ikke i mitt nærområde, så bloggen skaper drømmer hos meg!
  4. Christine Otterstad
    En blogg om livet og dets utfordringer og gleder sett gjennom øynene til coach Christine Otterstad. Velskrevet og rett på sak. Alltid en fornøyelse å lese!
  5. Csangolicious
    Det finnes etterhvert utrolig mange matblogger på nett, og mange av dem er svært gode. Likevel er Monicas blogg, Csangolicious, en av dem jeg oftest besøker for inspirasjon. Årsaken er at Monica i likhet med meg liker mat med mye smak som er enkel og rask å lage. Jeg blir sulten hver gang jeg har vært innom Csangolicious.
2 responses to “Ukens store overraskelse

  1. Hei Hege

    Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter jeg stor pris på!

    Beste hilsen,
    Mikkel

  2. Den er vel fortjent 🙂

Legg gjerne igjen en kommentar!

