Nyanser av grått

Nyanser av grått og pittelitt blått, det er status etter dagens tur i Estenstadmarka. Jeg var tidlig ute i dag og møtte knapt mennesker på turen før jeg var på vei tilbake langs veien mellom Bekken og Estenstadhytta. De fleste var da på tur opp til hytta. Mot slutten av turen endret det mørkegrå skylaget farge og ble lysegrått, og regndråpene sluttet å dryppe fra oven. Det ble straks lysere og triveligere å være på tur. Fortsatt slapseføre med våt gjennomslagssnø, men innimellom også partier uten snø. Hvilken lykke!! Gleder meg til våren, jeg…. når sant skal sies.

Ved Estenstaddammen

2 responses to “Nyanser av grått

  1. Det gjør også jeg, Hege. Fint å ha noe å glede seg til, tenker jeg. For uten gleder blir livet veldig grått. 😉

  2. Det blir det! Men like mye som det er viktig å ha noe å glede seg til, så er det også viktig å glede seg over nuet; for nuet er faktisk det eneste sikre vi har! Så jeg prøver som best jeg kan å se positivt på senhøst og vinter, men enkelte ganger holder det hardt, som du ser.. 😉

Legg gjerne igjen en kommentar!

