Klimaflyktning :-)

I de nærmeste to ukene er jeg klimaflyktning. Norge i november er for spesielt interesserte, og jeg foretrekker sol og varme på Gran Canaria fremfor mørke, kulde, regn, slaps, holkeføre og en kropp som ikke vil samarbeide. Forhåpentligvis blir det 14 dager med lite ledd- og muskelsmerter. Jeg pleier iallefall å bli bedre når jeg er her nede. Jeg håper på en aktiv ferie som den i mai når jeg var mye på tur i den kanariske fjellverdenen både alene og sammen med kjæresten. Se bloggarkivet for siste halvdel av mai 2012 om du er interessert i turrapporter fra da.

Allerede nå klokka åtte på morgenen er det 21 deilige grader og nydelig blå himmel her nede. Bedre kan det ikke bli en morgen i november! Eller jo… det blir enda bedre når kjæresten kommer ned neste lørdag ❤

Utsikt fra terrassen. Solen er i ferd med å stå opp over Anfi del Mar.

2 responses to “Klimaflyktning :-)

  1. Så flott da! 😉 Men også svært levelig her nå. 😉

    Håper du får en behagelig og godt fungerende ferie for kropp og sjel, og har vel en liten misunnelse på lur bak i tankene mine. For varmere er det ikke, om sola har vist seg både klar og blid i dag. Fin ferie Hege, nyt det! Skal sørge for at både marka og fjellene rundt her står på sin plass når du kommer tilbake. Og da er det vel advent igjen. 😉

    • Blir nok en fin ferie skal du se. Litt varmere vær enn det vi har i Norge for tiden er aldri feil for kranglete ledd og muskler. Og den flotte naturen i Norge, regner jeg med er der når jeg vender hjem 🙂 Borte bra, men hjemme best. Tross alt. Unntatt november og desember da 😉

Legg gjerne igjen en kommentar!

