Rusletur ved kysten

Ettermiddagen ble litt lang for meg i går etter turen til Ivars Plass, så i femtiden ruslet jeg en tur langs strandpromenaden til Anfi del Mar. Returen ble lagt om grusveien oppi fjellsiden på andre siden av veien – rett nedenfor «Korset».

Utsikt i retning Arguineguin.

Sola var da i ferd med å gå ned og himmelen ble vakkert farget. Rett før jeg kom ned på veien igjen spratt det plutselig en liten kanin over grusen. Nydelig liten sak som prøvde å gjemme seg inni en busk. Den syntes nok at jeg ble litt nærgående der og hoppet lett videre til en annen busk der den forsvant for meg. Kveldens høydepunkt 😀

Solnedgang ved Anfi del Mar

2 responses to “Rusletur ved kysten

  1. Er du der nå? Skal si du får bevega deg Hege. 😀

    • Ja, er på ferie her nede nå. Liker å bevege meg. Å ligge på en solseng 14 dager i strekk er ikke noe for meg. Det holdt med en dag i går. I dag må jeg ut på tur igjen 🙂

Legg gjerne igjen en kommentar!

