Kort luftetur

Kroppen er ikke helt i form denne helgen, så noen lang tur sto ikke på programmet i dag. Vurderte faktisk å ikke gå ut, men kjente at jeg holdt på å gå på veggen av inneliv, så ut måtte jeg. Temperaturen har steget til rett under null, men til gjengjeld er sola gjemt bak skyer og vi har i overkant mye vind. Det ble derfor en luftig, kort tur med utgangspunkt Lohove.

Kroppen sa relativt tidlig fra om at tempoet jeg hadde begynt med måtte senkes. Det verket i lungene, så det var lite annet å gjøre enn å sette ned farten til tusletempo. Kroppen har hele uka var litt under pari, men  ikke verre enn at jeg har kjørt to spinningøkter på 75 og 90 minutter (med litt høyere snittpuls enn normalt), men i dag var det ikke annet å gjøre enn å avbestille booket pulsspinn på ettermiddagen og gå svææært rolig en liten runde i lysløypa.

Snø, men ikke så mye at jeg gidder å finne frem skiene.

Snø, men ikke så mye at jeg gidder å finne frem skiene.

Fortsatt lite snø i marka og perfekte forhold for fotturer, men det var faktisk folk ute på ski også. Tydeligvis ikke alle som bryr seg om det blir noen riper i sålen.

Bilde

Morgenhimmelen før skyene kom

Legg gjerne igjen en kommentar!

