Kaffe på Estenstadhytta

Skitur frister fortsatt ikke, men fridager i årsoppgjøret kan ikke kastes bort på kun inneaktiviteter, så dagens fottur ble lagt til Estenstadhytta. Gikk fra Lohove i tett snøvær klokka ti. Herlig med påfyll av nysnø, for det trengs! Dessverre ga snøværet seg mens jeg satt på hytta og drakk dagens kaffedose, så på veien ned duskregnet det. Heldigvis kom det ikke så mye regn, så nysnøen berger forhåpentligvis.

Lohove Gård i snøvær.

Lohove Gård i snøvær.

Lite folk å se på veien opp til hytta, så overraskelsen var stor når det var nesten fullt i hovedrommet. Også jeg som hadde håpet på en kaffekopp i ro og mak. Ja, ja.. Skal man nyte kaffen i fredelige omgivelser må man tydeligvis enten koke den selv på bål eller ha seg opp enda tidligere. 

Hælen fortsetter å oppføre seg tålelig bra, så jeg krysser fingrene for at det nå går rette veien. Ikke en dag for sent!

På vei ned la jeg turen innom dammene.

På vei ned la jeg turen innom dammene.

Legg gjerne igjen en kommentar!

