Image

Innevær

Innevær

Dagens vær innbød ikke til verken ski- eller fottur… Godt at jeg da hadde spinnet en tøff intervalltime i går kveld så jeg kunne ta det det rolig med god samvittighet i dag 🙂

3 responses to “Innevær

  1. Hei Hege!
    Et forrykende vær, kan vi vel være enig om. Godt at en utnytter de sjansene og mulighetene en har, mens en har dem. 🙂 Jeg også tok meg «fri» og holdt meg innendørs. Lot tankene ta turen for meg, samtidig som jeg fikk gjort en hel del.

    Men godt også at det roet seg igjen, og mulighetene for en luftetur i morgen ser ikke helt umulig ut. Vi satser på det, men vet ikke om jeg setter målet om 10 km som søndagens oppgave. Tror ikke det er særlig lurt. 🙂

    God natt og en fin dag i morgen, aller helst som du vil den skal være. 😉

  2. Ja, det var mye vær i går. Har heldigvis roet seg igjen nå, men lurer på om ikke jeg lar skiene stå likevel? Vi får se hva dagen bringer 🙂 Ha en flott søndag!

  3. Hei Hege, og takk for kommentar på matbloggen min! Ja, dette er ei lita oppskrift! Det kjem litt an på storleiken på fiskekakene, men meiner at eg får 8-10 fiskekaker av denne. Når eg lagar fiskekaker mangedoblar eg denne oppskrifta. Når ein først set i gang og lagar fiskekaker, kan ein like godt lage ein stor porsjon og ha ekstra til å fryse ned.

    Ha ein fin søndag!

    ToveHD, «På kjøkkenbenken»

Legg gjerne igjen en kommentar!

