Poster og middag

Sol fra skyfri himmel er ikke dagligdags kost her i Trøndelagen, så når det skjer gjelder det å nyte hvert sekund. Arbeidsplassen ble derfor forlatt nøyaktig klokken 13.00 og en times tid senere var jeg på tur ut i skogen. Dagens mål: 3 poster på Lomtjønnakartet. Intet stort mål, men gnagsårene fra helga plager meg såpass at jeg ikke kan dure på i timesvis. Hvertfall ikke hver dag, så siden det ble en ganske lang runde i skogen i går, ble det en kortere en i dag. Til gjengjeld ble det også middag i skogen i dag + at jeg fikk med meg årets «Til Topps»-mål i Estenstadmarka (som er Månen).

Utsikt fra Månen.

Utsikt fra Månen.

Jeg hadde helt glemt at det var onsdag og middagservering på Estenstadhytta inntil jeg så driveren av hytta kjøre oppover idet jeg begynte min tur. Jeg brukte ikke lange tiden på på bestemme meg for å avslutte turen på hytta. Det er lenge siden jeg har vært innom, så det var absolutt på tide. Dessuten; middag med utsikt skal man ikke kimse av 😉

Utsikt fra Estenstadhytta. Synd med kraftlinjene, men strøm må vi ha.

Utsikt fra Estenstadhytta. Synd med kraftlinjene, men strøm må vi ha.

Legg gjerne igjen en kommentar!

