Langen Gjestegård i dagens Adressa

I dagens Adresseavis får Langen Gjestegård uhemmet skryt. Gratis kjempereklame må vel det være?!

Selv om min lenge etterlengtede tur i Femundsmarka trist nok endte nettopp på Langen sist tirsdag, kan jeg skrive under på at gjestegården er et trivelig overnattingssted som jeg gjerne besøker igjen. Ruta for neste års tur i Femundsmarka med kjæresten er allerede planlagt med utgangspunkt Langen, for jeg SKAL gå i Femundsmarka. Å ha stått på dørstokken til dette flotte området holder ikke, jeg vil innenfor også!

20130817-112744.jpg

Legg gjerne igjen en kommentar!

