Frihelg i Resdalen

Etter å ha holdt på med å rydde, shine og style hus for salg helt siden jeg kom hjem fra Storlidalen i midten av juli, ble huset endelig solgt sist torsdag. Fra visning til salg tok det bare 17 timer, men himmel…. jeg har brukt utallige timer på å rydde, shine, vaske og style heimen for salg. Fordelen er at jeg nå har gjort mye av jobben jeg uansett måtte ha gjort ifm. flytting, så nå kan jeg senke skuldrene – vel vitende om at huset er solgt til en god pris og at jeg får penger til å pusse opp leiligheten jeg har kjøpt. Det trengs!

Del av stua som nå er solgt :-)

Del av stua som nå er solgt 🙂

Sensommeren har kommet med et nydelig vær, så kjæresten og jeg pakket sekken og dro til hytta hans i Resdalen lørdag morgen. De helt store «turutskeielsene» ble det ikke. Kjæresten syntes det var for varmt, og jeg er totalt utladet etter godt og vel en måned med salgsforberedelser. Etter den triste exiten fra Femundsmarka var det likevel deilig å komme seg bort fra byen og se fjell og myr rundt seg, og nyte stillheten. En hyttevisning rakk vi også innom.

Vakkert sensommervær ved Resfjellet.

Vakkert sensommervær ved Resfjellet.

Dette skiltet er omtrent det eneste som viser vei mot Resfjellet. Merkngen er heller dårlig,

Dette skiltet er omtrent det eneste som viser vei mot Resfjellet. Merkingen er heller dårlig,

Litt vedarbeid måtte til før høsten kommer.

Litt vedarbeid måtte til før høsten kommer.

Ved Resvatnet der Resa starter.

Idyll ved Resvatnet der Resa starter.

Fredet furu ikke langt fra Resvatnet. Enorm omkrets på stammen!

Fredet furu ikke langt fra Resvatnet. Enorm omkrets på stammen! Fine kjæresten stiller opp som målemodell ❤

Legg gjerne igjen en kommentar!

