Indre gps ute av drift

Rett etter middag i går bar det ut i skogen på nytt. Denne gangen uten orienteringskart, men kaffen var med også denne etterdagen. Jeg hadde planen klar for hvor kaffen skulle nytes, men rotehue meg klarte å gå feil og endte opp med å egentlig ikke vite hvor jeg var. Vel, jeg visste jo sånn ca. i hvilket område jeg var, men ikke eksakt hvor. Jeg trodde jeg hadde trålet alle stier her, men den gang ei.

Lav sol og masse løv på stien. Det er senhøst.

Lav sol og masse løv på stien. Det er senhøst.

En lang stund kjente jeg meg ikke igjen i det hele tatt, men jeg skjønte relativt fort at den kollen jeg hadde tenkt skulle være min rasteplass for lengst var passert. Dermed ble det å gå i en og samme retning for før eller senere ville jeg komme til et sted jeg kjente meg igjen. Og det gjorde jeg. Men må jo si at jeg ble smått paff da jeg så hvor jeg hadde kommet. Virker som om min indre gps var litt ute av drift i går.

Monstermaster i solnedgang,

Monstermaster i solnedgang,

Så i stedet for utsikt mot Heimdal og Bymarka ble det utsikt over monstermaster nær Bekken når kaffen skulle nytes. Ja, ja… utekaffe smaker godt uansett den🙂

One response to “Indre gps ute av drift

  1. Tilbaketråkk: Lørdagslykke i skogen | Friluftsliv og andre gleder

Legg gjerne igjen en kommentar!

