Lite aktivitet på bloggen

Det er lite, for ikke å si ingen, aktivitet på bloggen for tiden. Årsaken er at jeg holder på å pusse opp/flytte inn i ny leilighet. Samtidig må jeg vaske meg ut av huset jeg har solgt. For tiden bor jeg i kaos med ørten meter taklister på gulvet dom venter på grunning og maling. Kjøkken har jeg ikke da det gamle er revet og det nye ikke står klart før om halvannen ukes tid. Det gamle kjøkkenet var uansett ikke til nytte for meg da det manglet komfyr og mikro, så det var like greit å hive det ut så jeg fikk malt veggene der før det nye kjøkkenet kom. Garderober mangler også enda. Vil ikke ha de gamle, slitte som sto her, og siden vi skulle legge nytt gulv på begge soverom måtte de ut. Smått kaotisk og upraktisk for tiden altså, og ingen tid til tur, men det kommer til å bli kjempebra her!! Og skogen og fjellene venter på meg🙂

20131027-221007.jpg

20131027-221033.jpg

Legg gjerne igjen en kommentar!

