På tampen av årsoppgjøret

Det begynner endelig å nærme seg påske og enden på det verste årsoppgjøret på mange år. Sist jeg jobbet som en tulling var jeg ansatt i revisjonsbransjen, men i år nærmer jeg meg det antall overtidstimer jeg hadde den gangen. Forskjellen er at jeg har blitt eldre og på langt nær har samme energinivå som før. Jeg gleder meg til å få livet mitt tilbake, for å kun sove, spise og jobbe er ikke noe liv.

Til og med turlivet som alltid gir meg mye glede lider nå. Dørstokkmila er kjempelang og kroppen dau.

I går var klokka over tre på ettermiddagen før jeg kom meg ut døra. Nydelig vær, men dørstokkmila var likevel ekstremt lang. Det ble til slutt en runde i Estenstadmarka med innlagt kaffepause på en liten kolle med utsikt. Etter det siste snøfallet ligger det nå en del snø i marka, men ikke verre enn at man fint kan gå på småstiene der løypemaskina ikke har kjørt.

Vår i Trondheim :-)

Vår i Trondheim🙂

I dag har jeg hatt den tvilsomme gleden av å tilbringe dagen på jobb i stillestående, tung luft. Etter middag måtte jeg bare ut en tur for å få frisk luft inn i hjernen. Det ble en kort, men rask runde på Ladestien. Bedre enn ingenting.

Grå himmel, men vårstemning likevel.

Grå himmel, men vårstemning likevel.

Legg gjerne igjen en kommentar!

