Vårferie

Som jeg nevnte i forrige post, så har jeg innvilget meg en vårferie etter et knalltøft årsoppgjør. Og når jeg leser om nysnø i Trondheim på adresso.no, er det helt greit at vårferien tilbringes på Gran Canaria.

Kom ned på lørdag og har knapt sett en sky siden jeg kom. Godt og varmt er det også. Og sola er sterk! For første gang på det jeg kan huske har jeg blitt kraftig solbrent – til tross for at jeg brukte solkrem med høy faktor og ikke lå sååååå lenge i sola. Skyggen har derfor vært min beste venn siden, men i dag våget jeg meg ut på en tur i nærområdet iført shorts og t-skjorte. Nesten for varmt å gå tur i denne tempen…. men klager ikke. Skyggelivet med en god bok er ikke å forakte det heller. Nyyyyyyydelig å kunne sove til jeg våkner av meg selv, og tilbringe dagene utendørs.

20140430-153321.jpg

2 responses to “Vårferie

  1. Ser flott ut! God ferie, Hege🙂

Legg gjerne igjen en kommentar!

