Mellom to fjellturer

Siden jeg kom hjem fra Sylan har jeg tatt det med ro her i Trondheim. Planen var egentlig å være i Storlidalen og gå toppturer der, men knærne mine var ikke enige i det. Dermed ble det hjemmeuke før jeg i morgen skal avgårde til Hardangerviddag for en ukes vandring der. Støttebandasjer for knær er innkjøpt og staver tas med. Forhåpentligvis takler knærne mine turen. 

Utsikt over Vikåsen fra Reppesåsen.

Utsikt over Vikåsen fra Reppesåsen.

Til tross for litt kranglete knær har jeg ikke holdt meg helt i ro denne uken. Det har blitt tid til en sykkeltur, en runde med turorientering på Reppesåsen og en tur opp på Stadsheia i Bymarka (første gang for meg) med påfølgende avslapning ved Herberndammen i nydelig solskinn. 

Nå er sekken pakket og klar for ny fjelltur i et for meg helt ukjent område. Værmeldingene er litt ymse, men forhåpentligvis får vi mer sol enn regn på turen. 

Herberndammen. En perle i Bymarka.

Herberndammen. En perle i Bymarka.

 

Legg gjerne igjen en kommentar!

