Vinteren er i anmarsj

En snartur opp i Sylan fra Stugudal avslører at fjellet er i ferd med å ikle seg vinterdrakten. Sommeren er definitivt over, og jeg kjenner at det er vemodig.

Helagsfjellene i Sverige.

Helagsfjellene i Sverige.

Denne sommeren har jeg vært mer i fjellet enn noen gang, og utallige minner om svette, bratte, lange og herlige dager i fjellet er lagret. Fantastiske utsikter har jeg hatt, og flotte mennesker har jeg møtt. Jeg har flyttet på egne grenser for hva jeg tør, og spasert på utsiden av komfortsonen. Jeg har hatt flere netter i telt enn på mange år, og jeg håper at det til neste år vil bli enda flere. Nå skal jeg bare få orden på kneet mitt som ikke er helt fornøyd med at jeg har hatt tidenes fjellsommer, så er jeg tilbake der jeg trives best: I fjellet!

Med Sylmassivet i bakgrunnen.

Med Sylmassivet i bakgrunnen.

Spasertur på demningen ved Sylsjøen i Sverige.

Spasertur på demningen ved Sylsjøen i Sverige.

Legg gjerne igjen en kommentar!

