Jula kom tidlig i år

Til: Meg selv og kjæresten

Fra: Meg selv og kjæresten

Gave: Hytte på fjellet.

Hyttedrømmen. Til og med gress på taket (selv om det ikke synes akkurat her).

Hyttedrømmen. Til og med gress på taket (selv om det ikke synes akkurat her).

YESS! Endelig har drømmen om en hytte på fjellet gått i oppfyllelse. Julegavene ble delt ut litt tidlig i år. Rett fra ferie på Gran Canaria dro vi til fjells for å overta hyttedrømmen etter at vi fikk tilslaget for omtrent en måned siden. Endelig har vi nøkler til ei hytte som er bare, bare vår🙂 DNT-nøkkelen kommer nok ikke til å legges helt bort, men det er deilig å vite at på denne hytta kommer det ikke ukjente mennesker ramlende inn når som helst.

Det er ikke verdens største hytte vi har kjøpt, ei heller den mest luksuriøse, men den har vei, vann og kloakk samt fantastisk utsikt over store fjellområder og den er utrolig koselig.Dessuten er den akkurat passe stor til kjæresten og meg (og et par andre om det skulle passe seg sånn innimellom).

Hytteeier faktisk…. endelig😀 Jeg rågleder meg til mange, fine turer i områdene rundt hytta.

Hyttekos i egen hytte for aller første gang.

Hyttekos i egen hytte for aller første gang.

Legg gjerne igjen en kommentar!

