Hytteliv

I midten av desember overtok vi hytta vi fikk tilslaget på en måned tidligere. Først nå har vi rukket å «innvie» hytta ordentlig. 3 dager på hytta inkl. nyttårsaften ble det i denne omgang.

Hyttedrømmen :-)

Hyttedrømmen🙂

Det er svært lite snø i Holtålen, så det at jeg ikke kan gå på ski pga. knedskaden gjorde ikke så mye. Tror uansett at truger er mer egnet enn ski p.t.

Siden kneet mitt er verre enn noen gang, ble det latmannsliv på hytta denne gangen. Kun en spasertur rundt hyttefeltet tok jeg sjansen på, og selv det protesterte kneet heftig på.

Utsikt i hyttefeltet mot øst.

Utsikt i hyttefeltet mot øst.

Må innrømme at jeg begynner å bli motløs nå. 3 1/2 måned etter skaden viser ikke kneet tegn til bedring selv om jeg siden slutten av oktober har trent styrke flere ganger i uka etter anvisning fra fysioterapeut. Sommeren er rett rundt hjørnet (nesten hvertfall!), og jeg orker ikke tanken på en sommer uten fjellturer. Særlig ikke nå som jeg har store fjellområder rundt hytta som jeg ønsker å utforske. Er det lov å håpe på et mirakel?

Vintersola viste seg frem noen øyeblikk på nyttårsdagen.

Vintersola viste seg frem noen øyeblikk på nyttårsdagen.

6 responses to “Hytteliv

  1. Mirakler skjer! Fortsatt god bedring🙂

  2. Kneskader er kjedelige greier. Har selv slitt siden august – med såkalt «løperkne». Har gjort øvelser som aldri før, og kjent mye på samme utålmodighet som deg – men nå er det heldigvis bedring å spore. Håper det går framover for deg også snart, så du kommer deg på fjellturer i sommer. God bedring!

    • Ja, man blir fort utålmodig når det å kunne bevege seg betyr så mye for livskvaliteten. Kjempebra at du begynner å bli bedre. Håper det fortsetter rette veien🙂

  3. Og gratulerer med ny hytte🙂

Legg gjerne igjen en kommentar!

