Innehelg på hytta

Ruskevær i fjellet, men trygt og godt inne i hytta.

Ruskevær i fjellet, men trygt og godt inne i hytta.

Mens stormen Ole herjet utenfor hadde kjæresten og jeg det varmt og trivelig inne i hytta. I motsetning til mange andre hadde vi strøm hele helgen, så tente telys og kubbelys var kun for kosens skyld. Kraftig vind og snøfokk medførte at vinduene var helt dekket av snø mye av helgen. Det kjentes nesten ut som å være i en snøhule. Koselig for en stund, men jeg ønsker meg likevel roligere og penere vær utover vinteren. Fordelen med uværet er at jeg ikke trengte å ha dårlig samvittighet for å være inn. Dermed fikk jeg jobbet noen timer både lørdag og søndag. Aldri så galt…

Snødekket hytte.

Snødekket hytte.

Snøen har fokket seg på terrassen, så det ser ut til å vær mye mer snø enn det det faktisk er.

Snøen har fokket seg på terrassen, så det ser ut til å være mye mer snø enn det det faktisk er.

Legg gjerne igjen en kommentar!

