Forsøpling

Aaaaaaarghhhh! Jeg blir så forbanna, men mest av alt trist når jeg ser hvordan vi mennesker tar oss til rette i naturen og oppfører oss som regelrette natursvin. Hvordan er det mulig??? Jeg blir oppgitt og trist i Norge på tur også, men faktum er: det er ingenting mot den forsøplingen jeg har sett her på Gran Canaria og på øyene i Hellas. Under er et lite utvalg bilder fra ferien her på Gran Canaria. Deprimerende rett og slett!

Ser ut som om noen har flytta ut av hybelen og dumpa alt her. Madrass. tv-kanne, radio/kassettspiller… Det meste lå her. Ikke alt synes på bildet

Glasskår overalt – og dette var bare litt av det jeg så

Et par stoler… in the middle of nowhere. Disse blir garantert stående og ruste

Div. dritt… (men røret er faktisk et vannrør som frakter vann ned til bebyggelsen)

Småbruket er nedlagt, men hvorfor ta med seg dritten når man kan la det ligge?

Bildet taler vel for seg selv?

Mere dritt strødd utover

Siste stopp for mikro’n. Helt naturlig, er det ikke?

Jepp. Innerst i en dal lå denne

En svær bunt med jerntråd. Helt fint å slenge dette på utsiden av gjerdet sitt

Ett av mange dekk man ser på sine vandringer

Nok en stol in the middle of nowhere

Joda… til og med bilvrak blir hensatt der det måtte passe

Et svært vanlig syn her nede

Jeg kan skjønne hvorfor turister synes det er så rent og pent i Norge!

Legg gjerne igjen en kommentar!

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..